wtorek, 5 marca 2013

Co ostatnio piekłam




Ciasto buraczane. Ciekawy eksperyment, okazało się, że jest naprawdę dobre! 
Tylko zdjęcie robione nie moim aparatem i nie umiałam sobie poradzić z brakiem dobrego oświetlenia (no i też lenistwo, nie chciało mi się organizować lampki ;)).
Zmiany w przepisie z Jadłonomii: tylko pół szklanki wody zamiast mleka, ponad połowa szklanki cukru zamiast syropu z agawy, 2 kopiate łyżki kakao zamiast czekolady, polewa taka jak u mnie często z margaryny, kakao i cukru pudru. Taka wersja jak nie ma w domu składników i nie chce się wychodzić do sklepu.


A wkrótce ciasto daktylowe bez cukru na mące żytniej. :) Czyli zdrowa alternatywa dla powyższych wypieków.

4 komentarze:

  1. Gratuluję apetycznych przepisów i zapraszam do dodania swojego bloga na listę Top Blogi na str. znajdzprzepisy.pl!
    Przepraszam, że tutaj o tym piszę, ale nie znalazłam danych kontaktowych.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już dodałam adres do wiadomości o mnie, faktycznie nie było :)

      Usuń
  2. Ciasto z buraków pycha :D:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mhm ciasto wygląda bajecznie.. :D i czekam na przepis ciasta daktylowego, bo brzmi mega kusząco

    OdpowiedzUsuń